اینستاگرام شبکهای است که اکنون بیش از ۵ سال از تاسیس آن میگذرد و توانسته است تا جای خود را به عنوان یک شبکهی اجتماعی پرمخاطب در میان کاربران باز کند. در گزارشی که پیش رو داریم سعی شده است تا به برخی ترفندهای استفادهی بهینه از اینستاگرام برای اهداف تجاری و کسب وکار پرداخته شود. برای بررسی بیشتر با ما همراه باشید.
مسلما همهی برنامههای اجتماعی رسانهای برای کاربرد و هدف یکسانی ساخته نشدهاند. اینستاگرام اولین بار در سال ۲۰۱۰ راهاندازی شد و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیون تعداد کاربرد دارد و ۳۰۰ میلیون نفر از آنها به طور روزانه از این برنامه استفاده میکنند. تعامل کاربران اینستاگرام با این با پلتفرم بسیار متفاوت با آن تعاملی است که کاربران با توییتر و فیس بوک دارند. این تفاوت، وقتی به حسابهای کاربری فالو شده توسط کاربران هر یک از شبکهها نگاه کنیم، بسیار مشهودتر خواهد بود.
🔰ادامه در لینک ذیل🔰
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
http://goo.gl/XuRRqy